Thursday 31 August 2017

Black Dog Handel System


Markera, Om du vill ha en kant, gå till elliottwave och få en kopia av boken The Elliott Wave Principle. Läs bokomslaget för att täcka, läs kapitlen 1-4 8-10 gånger. Under den här tiden kommer det att bli tydligare. Du kan också kolla in Sniper Forex-tråden. Kent Trade Well, och Prosper Alltid komma ihåg att din egen upplösning till framgång är viktigare än någon annan sak. Abraham Lincoln citat Om en man inte håller takt med sina följeslagare, kanske det beror på att han hör en annan trummis. Låt honom gå till musiken som han hör, dock mätt eller långt borta. Quot Elliott Wave, Intl. Nov 2, 2009, 1:40 am Anställd apr 2009 Jag har studerat och köpt, liksom tillbaka, många system och tror att det finns mycket skit där ute - men jag äger och har stor respekt för det svarta hundens handelssystem (Som jag fick reda på från Jeff Wilde) och skulle göra dig medveten om att systemet även innehåller ett forum där över tusen handlare utbyter tips och ett gratis live chat-rum. Jag tror personligen att kombinera systemet med de bästa teknikerna från andra systemhandlare - se till exempel de fria videon av Craig Harris (Natural flow) och hans användning av de stokastiska (8,3,3) anpassade indikatorerna för Ultimate Swing Trader System (av Netpicks) kan göra det möjligt för dig att skapa ett mycket robust hybridsystem som kombinerar allt till ett rimligt pris. Prova blackdogen - du kan prova det gratis i 60 dagar - vad har du att förlora. Om du gör - kolla Kim Krompass handelsstrategi ett av de svarta hundarnas mest framgångsrika proffs och du kan bli imponerad. Min personliga rekommendation - den exakta kartläggningen från den svarta hunden som används av Kim Krompass de stokastiska och naturliga flödesbegreppen som används av Craig Harris och ser hur du går vidare. Slutligen har några av dessa system 5 stjärnor på förexpeacearmy så de måste göra något rätt. Jan 16, 2010, 3:57 am Anställd mar 2009 Re: Black Dog Trading System DETTA ÄR EN SYSTEM SOM ARBETAR. Jag är en nybörjare och gör lite pengar som uppsåt att förlora mycket. BD är ett system som körs på MT-plattformen - du laddar ner koden för signalerna - De är ett ärligt besättning - till och med har en levande blogg för att vägleda människor - det är bara ett problem att ta en stund att lära sig i min erfarenhet, också för att Glöm dina dåliga handelsvanor - ge det ett steg - jag vet att du inte kommer ångra det - priset går upp på söndagen så kom fort - Lycka till. Oct 4, 2010, 11:07 pm Anställd Jun 2003 Re: Black Dog Trading System Jag skulle vara väldigt misstänksam för några av de webbplatser som utnyttjar detta systems dygder. Jag har funnit att ett antal av dem är affiliates som tjänar pengar från att sälja systemet. Det finns absolut ingen anledning att spendera 295 på det här systemet. Det är bara inte värt det, eftersom reglerna är ute med artighet av google. Jag kontaktade dem och ställde en fråga och fick ett mycket oförskämt svar. Stämmer inte mycket om stödet 6 okt 2010, 6:41 pm Anställd Aug 2009 Re: Black Dog Trading System Jag är en svart hundhandlare - När du går med i svarta de har ett forum med 2000 medlemmar får du cirka 100 som är aktiva dagligen. Det är ett bra system men du måste vara en bra näringsidkare för att använda den bra. Så några av de svarta hundhandlare är riktigt bra och vissa är inte precis som någonting i livet. Men om du har karaktäristiskt tålamod och disciplin är det en vinnare. De har också ett live-chattrum du handlar med andra svarta hundhandlare. Vad jag älskar om den svarta hunden är neddragningen mycket låg här. Mest riktar sig folk efter 20 pips och stopp är runt 15-20 med en 70-strejkfrekvens. Ändra dina tankar och ändra din värld. Senast redigerad av goose4 6 okt 2010 kl 18:46. 6 okt 2010, 8:23 pm Anställd jan 2009 Re: Black Dog Trading System Är det mekaniskt eller diskretionärt, det kan det vara automatiserat eller inte. Jan 5, 2011 1:46 am 6 juli 2010 11:53 15 feb 2009 10: 04am 5 juli 2004 10:07 19 dec 2001 12:59 am Aktuella aktiva användare som tittar på den här tråden: 1 (0 medlemmar och 1 gäster) Copyright kopia 2001-2016 Trade2WinBlack Dog Forex Trading System Kärlekshandel KöpSell Arrow Signals Prova detta Efter att ha läst och skrivet om Black Dog Forex trading system innan jag var glad över att komma över Paul som är en ivrig fan av Black Dog. Jag var särskilt nöjd när han sa att han skulle skriva en recension för GreatTradingSystems baserat på egna erfarenheter av att handla systemet under de senaste 6 månaderna. Paul skriver nu regelbundet om sin handel och Black Dog-systemet, och jag har tillåtit honom att inkludera sin affiliate-länk till handelssystemet längst ner i sin recension då han skrev recensionen gratis. Men jag skulle vilja klargöra att GreatTradingSystems inte vinst på något sätt från den länken jag bara ville ha en recension skriven av någon som faktiskt handlade den. Naturligtvis kan man ifrågasätta att Paulus är bias på grund av att han är en affiliate av Black Dog och som du vet brukar jag ifrågasätta det. Men som han regelbundet postar på sin handel och du kan följa honom på sina webbplatser innan du överväger att köpa systemet (om du vill göra det) tror jag att du får gott om möjligheter att bestämma hur oberoende översynen är. Black Dog Forex Trading System Recension Jason bad mig att skriva en recension Black Dog Forex Trading någon som han var angelägen om att få några som hade framgångsrikt använt det under en rimlig tid. Ive har faktiskt använt systemet sedan augusti 2009 och i sin reviderade form har strategin gjort över 1600 pips. Min ursprungliga metod för handel med den svarta hunden gjorde cirka 1200 pips om ett par månader men var lite för högt underhåll för komfort så jag reviderade kriterierna för att filtrera bort några av de högre riskhandelarna. Innan jag kommer in på den faktiska strategin, ville jag bara prata om vad som köper Black Dog-systemet får dig. Kundservice från Dave, författare till systemet, är oöverträffad och alla frågor kommer att behandlas vanligtvis om några timmar. reviderade kriterierna för att filtrera bort några av de högre riskerna. Du har också tillgång till Black Dog-forumet där erfarenhet av Black Dog-handlare håller tidskrifter av sina dagliga affärer, vilket är en väldigt användbar resurs för nya handlare. Det finns också ett handelsrum där handlare kommer att flagga upp potentiella Black Dog-trader bor för andra handlare att få Ive sett liknande tjänster som kostar 100 8211 200 per månad ensam. En till en direkt handel via Skype kan också ordnas gratis. Så när du anser att systemet är mycket lönsamt är det uppenbarligen ett bra paket. Den enda kritiken som jag skulle placera mot Black Dog är att det finns för många sätt att handla det och det är väldigt viktigt att ha handel med vissa rocka solida regler som du inte alls bryter mot. Det sätt jag handlar Black Dog är inget unikt. Det är egentligen bara en samling indikatorer och regler som finns i dokumentationen som finns på Black Dog-webbplatsen. Jag övervakar för närvarande 8 marknader men rekommenderar att du bara tittar på 2 när du börjar. Marknaderna jag tittar på är usdgbp, eurusd, usdjpy, eurjpy, audusd, nzdusd, usdchf, usdcad och jag handlar utanför 15 min tidsram som de flesta Black Dog-handlare gör. De grundläggande reglerna jag följer är: - Dont ta hand om var och en av de höga effekterna av nyheterna - The 1hr MACD (se diagrammet) måste vara grönt för att köpa eller sälja för rött. - Toppet på MACD-enheten (se diagrammet) måste ligga över den blå linjen för ett köp nedan för ett försäljningspris. Priset måste ligga över 50 EMA (se diagram) 038 15 EMA för ett köp nedan för försäljning Om alla är på plats kan vi leta efter möjliga poster: - Inlägg görs när priset går igenom och studsar av 15 ema. Vi väntar på priset för att gå 3 eller 4 pips förbi den höga (för köper) eller den låga (för säljer) av föregående ljus. Stoppförlusten är 20 och vinstmålet också 20. Titta på diagrammen för tydligare förklaring. Köp och sälj handelsexempel (klicka för att förstora) BlackDogForex har begärt att dessa tabeller tas bort eftersom det gav för mycket information till läsaren av den här artikeln. Handelsexemplar redigeras för att inte ge systemet bort på begäran av ägaren. Resultaten klokt går tillbaka till augusti Ive hade runt 75 framgångsräntan med hjälp av Black Dog forex på nivå vinstgräns och sluta förlust så kan rekommendera det 100 om du letar efter en framgångsrik, låg risk, enkel handelsstrategi. För dagliga uppdateringar på min Black Dog trading plus annan recension, vänligen klicka här. BlackDogSystem Review Besök webbplats Jag har varit med hundarna för de senaste nio månaderna eller så. Ive redan i stånd att göra levnadshandel och viktigast lönsamma. Utan tvekan har det bara varit möjligt för två saker, nämligen (1) Ett bra system och (2) Ett bra stödjande samhälle Jag ska gå lite om poängen. Black Dog-systemet har allt man behöver för att handla FX när det gäller att lägga till indikatorer och mallar i diagrammet, inte en enda mer indikator behövs för att göra en lönsam handel. För det andra är Black Dog-system väldefinierade och beskrivna med visuella representationer som gör det lättare att förstå. Eventuell allvarlig näringsidkare kan göra det om det är rätt tid att studera och kartläggningstiden investeras. Nu kommer den andra punkten i diskussionen som är det stödjande samhället man får strax efter att han registrerar sig för systemet. Jag kommer inte att gå mycket om det. Jag har bara ett ord att beskriva samhället - det bästa. Efter att ha sagt allt detta, innan jag pekar ner, för dem som ännu inte gör något system som fungerar för dem, skulle jag vilja säga att systemet bara fungerar när du vill ha det. Det är du som borde arbeta och ge det ett ordentligt lopp för att du kommer att använda det inte tvärtom. Glad handel till alla Muktadir Black Dog Trader. Jag har nyligen lagt upp många dåliga recensioner på FPA, och jag tyckte det var bra att skriva en positiv recension för en av de få FX-produkter som Ive någonsin använt som har varit till nytta med lönsamhet. Låt det vara känt att jag bara granskar själva forumet. Det här är inte en signaltjänst. Det finns främst en utbildningsplats med en kärngrupp av dedikerade medlemmar. Dessa medlemmar har visat sig vara bra handlare och är mycket generösa med sin tid. BD-systemets verkliga styrka är gemenskapens handlare som omger det. Varav några har funnits i fem eller sex år. När jag kom på mina fötter i början av 2011 hade jag många erbjudanden för en-till-en-coaching-sessioner via Skype - och inte bara från Black Dog Dave. Även från andra kärnmedlemmar. Så långt som själva systemet. Jag tvekar faktiskt att kalla det ett system. Det finns många mekaniska system där ute som du kan använda, med hårda och snabba regler. Jag har köpt min rättvisa andel och förlorat min rimliga andel av pengar. Jag tycker att det är bra att veta om detta forum är att det finns riktlinjer och grundläggande indikatorer som används, men du lär dig verkligen att handla prisåtgärder. Systemindikatorn är (och jag redigerar nu - det här är bara min åsikt) bara en lins genom vilken du ser prisåtgärden som händer på marknaden. Allvarligt. Gör den genomsnittliga detaljhandlaren chansen att handla mot stora banker som har HFT-kapacitet, autohandlare, insiderinformation, hela team av analytiker tillägnad ett enda valutapar etc. Jag skulle vilja säga nej. Således är det enda sättet att vinna i Forex att inte spela det spelet, enligt min mening. Detta är ett mycket mer grundläggande tillvägagångssätt, en som kapitaliserar några mönster som upprepas på marknaden. VARJE DAG, OCH VARJE TIDSFRAM. Det leder mig till min nästa punkt. Det finns underforum inom forumet som är dedikerat till varje handlare potentiell stil. Från 1 minuters diagram upp till högre tidsramar (dagliga och veckovisa diagram). Dessutom finns det egentligen bara ett system, men det finns fem versioner eller visningar av grundsystemet (original, mtf1, mtf2, mtf3 och Quick Fix). Nya medlemmar får tillgång till de grundläggande reglerna i avsnittet Quick Fix. Jag själv har handlat detta med framgång. När du når ett visst antal inlägg på forumet får du tillgång till de andra vyerna. Jag skulle säga att detta är ett bra drag på Daves del. hjälpa handelsmän att lyckas genom att få dem att lära sig prissättningsreglerna på den enklaste versionen av systemet. Har jag klagomål. Inte riktigt. Jag ger detta bara 4 stjärnor i stället för 5 eftersom forumet var mycket överväldigande förvirrande för mig som nybörjare för två år sedan. Alla aktiva handlare och newbie-handlare har tidskrifter och registrerar sina affärer. och det verkar som om BD-reglerna är en startplats för de flesta. De flesta (inklusive några av kärnmedlemmarna) har tweaks till de grundläggande reglerna för att passa deras grundläggande stil. Den stora majoriteten av människor handlar av 15 minuter. men det finns en hel rad versioner av hur man hanterar affärer när du har en Black Dog-post. Vissa människor har statiska stoppförluster, andra använder svänghöjder eller låga, vissa använder svängningar, andra använder det baserat på ATR, etc. För mål. Det finns några personer på forumet eller i live-handelrummet som använder (seriöst) 3 pipmål. Det finns andra (som jag själv) som inte tar mindre än 20 pips. Vissa människor handlar Asien, vissa handlar London, vissa människor handlar i New York etc. Jag måste säga - men om du ägnar dig åt forumet kommer du sannolikt att hamna en bra näringsidkare eller (som jag) en halvvägs anständig en . Vid slutet av dagen. om du inte prenumererar på en ansedd signaltjänst. Det finns ingen magisk kula och din framgång som näringsidkare är direkt proportionell den tid och ansträngning du lägger dig på. Black Dog Trading System Model Kontouppgifter De flesta värden på denna sida (inklusive Strategy Equity Chart ovan) har justerats av Uppskattade handelsavgifter och teckningsavgifter. Vissa avancerade användare tycker att det är användbart att se quotrawquot Model Account värden. Dessa nummer inkluderar inga provisioner, avgifter, prenumerationskostnader eller utdelningsåtgärder. Strategiutvecklare kan när som helst quotarchivequot-strategier. Detta innebär att strategikodskontot återställs till sin ursprungliga nivå och handelslistan rensas. Alla arkiverade spårregistreringar bevaras dock permanent för utvärdering av potentiella abonnenter. ,. ,,. ,,. ,,,,,,. ,,,. , -,,. ,,. ,,,,. , -,,. ,,, -. . , (). . ,,,,,. , , gå framåt . ,,,,. . ,,,. , -,,. . . , - (, Maximal Peak to Valley Drawdown.),,. ,,,. . . ,. ,. Inte tillgänglig

No comments:

Post a Comment