Saturday 23 September 2017

Gp Lauer Handel System


DT-ZigZag-Lauer EA. Tack för informationen visste jag inte att den stängdes på motsatt signal. Det måste därför finnas SL stänger inte alltid handlarna då. Kan du gärna göra DT ZZ Lauer i ett separat fönster så att det kan användas som En streckindikator istället för att vara på huvudkartan Det här är så att jag kan se det utan att behöva zooma ut fullständigt Jag vet att det här inte är ett problem på H4-diagrammen, men när jag använder det på lägre tidsramar i ett system för manuell handel Det är ett problem. Jag har börjat demohandel denna EA igen Det gör fortfarande många affärer för varje DT ZZ Lauer-signal istället för endast en handel Se min bifogade kartbild för detta. Också när jag inaktiverar AddPositions-alternativet märker jag nej Skillnad i handel, vad är den här parametern för. Det skulle vara trevligt att ha denna EA-handel högre partier men det gör det aldrig, jag aktiverade pengarhantering och sätter partiets storlek till ett högre belopp men det handlar fortfarande om 0 10 partier Om denna modifiering görs det skulle vara bra att ha en maximal parameter för storleks storlek som det är Jag beror på att när pengar hanteras används är det användbart att begränsa risken på detta sätt, även om kontostorlek är tillräckligt stor för att hantera handel med höga storlekar. Dessutom kan jag lägga till det utan att EA använder en komplett handelsmetod med några regler för inmatningar och eventuellt fler regler för utgångar kommer det oundvikligen att göra olönsamma affärer eftersom det handlar mycket tid på varje ljus istället för att handla bara en gång per signal - utfärdad. Kanske skulle dessa ändringar vara bäst och användas i xpMA ZZ Lauer EA xpMA ZigZag EA. Jag ställer max handel från 100 ned till 1 nu, så hoppas det kommer att säkerställa att endast en handel görs vid någon tidpunkt, men min oro är dock att den kan genomföra order när som helst under signalen i stället för i början. Annat än detta Den enda vägen framåt skulle vara att göra EA till en komplett handelsmetod. Senast redigerad av FXGEN 01-06-2009 på 05 04. Ursprungligen postat av FXGEN. Thanks för informationen visste jag inte att den stängdes på motsatt signal. Detta måste varför SL stänger inte alltid tra Des då. Kan du gärna göra DT ZZ Lauer i ett separat fönster så det kan användas som en streckindikator istället för att vara på huvudschemat. Det här är så att jag kan se det utan att behöva zooma ut helt. Jag vet att detta inte är en problem på H4-diagrammen men när jag använder det på lägre tidsramar i ett system för manuell handel är det ett problem. GP Lauer Trading System är väldigt enkelt Utländsk valuta Teknik skapad beroende på 3 indikationer GP Lauer, Diamanter och Damiani Volameter This tekniken kan sluta vara pålitlig med hjälp av faren samt incitament som är adekvat Den optimala tiden Body med detta program är faktiskt kvart-timme Du kommer att öppna upp jobb Köp tillsammans med SL från 3 eller till och med 5 pips minskar själva remsan från DOCTOR superstjärnorna Lauer Om du vill ha några kort måste du överväga 20 pips tillräckliga Men du öppnar jobb Marknaden tillsammans med SL från 3 eller till och med 5 pips större än den faktiska remsan från GP-stjärnorna Lauer. Klicka här för att ladda ner En ny Handelsverktyg och strategi GRATIS. De faktiska egenskaperna hos dessa 3 indikationer tenderar att påpekas här GP Lauer är verkligen en stjärnformad remsa i samband med rödfärgad och blå eftersom bekräftelsen i samband med utvecklingen också rödfärgad som azurblå tenderar att vara för det lägre mönstret för att uppåtmönstret Diamond är som diamantformen utnyttjas som ett stadium i samband med leverans. Damiani Volameter är faktiskt bildad miljövänlig klubb som vanligtvis är van att undersöka framåtprovning av denna EA kunde det Vara regelbunden när det gäller erbjudanden som inte är nära bort genom upphörande. Bara om alla erbjudanden som är nära borta i ett avlastningsort, stängs av med upphörande. Jag tror att det här kan vara irriterande. Jag undersöker detta särskilt på den 5 decimala agenten därför Har ytterligare det extra numret med avseende på korrekt inställning. Övrigt sökt för. Låser ingen repaint. indicator gp diamond forex review. zigzag ingen repaint. how att handla med cykel identifieringsindikator. indikator NEJ Repaint. pips inga repaint indicators. non repaint forex indicator. no ripeint sixtysecondtrades. indikator forex gp lauer. damiani nrp. GPDiamond mq4.gp lauer forex trading system. Ladda ner indikator zigzag nr..GP Lauer Trading System är mycket enkelt Forex Strategi utvecklat baserat på tre indikatorer GP Lauer, Diamonds och Damiani Volameter Detta system har förmågan att vara tillförlitlig med risk och belöning som är tillräckligt bra Den bästa tidsramen för detta system är 15 minuter du Kommer att öppna positioner Köp med SL på 3 eller 5 pips sänker raden på GP stjärnorna Lauer Om du vill ha en kort måste du ta 20 pips. Å andra sidan öppnar du positioner Sälj med SL med 3 eller 5 pips Högre än raden av GP-stjärnorna Lauer. Klicka här för att ladda ner ett bra handelsverktyg och strategi GRATIS. Funktionerna för dessa tre indikatorer nämns här.1 GP Lauer är en stjärnformad rad röd och blå som erkännande av trender Röda och blåa är för nedåtgående trend uppåt .,2 GP Diamond är som en diamantform som används som en punkt för execution.3 Damiani Volameter är formad grön stolpe som vanligtvis används för att kontrollera volatilitet. Du är varmt välkommen i våra bloggar och gärna lämna din värdefulla kommentarer och förslag.

No comments:

Post a Comment